loading...

استاد سلام

استاد سلام مرجع تدريس خصوصي

بازدید : 727
11 زمان : 1399:2

مي خوام تدريس خصوصي كنم

در مطلب ميخوام تدريس خصوصي كنم، قصد داريم براي شروع تدريس خصوصي، معلم خوب بودن و خوب شروع كردن و ادامه مسير، شما را قدم به قدم راهنمايي كنيم
گاه و بي گاه افرد مختلف با رتيه هاي خوب كنكور با ما تماس ميگيرند كه مي خوام تدريس خصوصي كنم اين صحبت ها در واقع پاسخ به همين سوال ميخوام تدريس خصوصي كنم هستش

در ابتدا، بايد برگرديم به دوران مدرسه شما، همان مراحلي كه خوب درس مي خوانديد و هم شاگردي ها از شما سوال ميكردن، خوب مي تونستيد جواب بدين؟ اونجا در واقع براي جواب گفتن به تدريس خصوصي شاگرد كناريتون، توانايي خوب تفهيم كردن در واقع تدريس رو داشتين؟ آيا همكلاسي ها مي آمدند و از شما سوال مي كردن چون بلدين خوب توضيح بدين؟ يكي از موارد مهم خوب تفهيم كردن اينه كه اول خود شما خوب مطلب را فهميده باشيد....
حالا مطلبي را كه خوب فهميدين را بايد بتوانيد به زبان ساده و ادبياتي كه براي هر كسي قابل فهم باشد، شمرده و صبورانه توضيح دهيد
بايد بپذيريد كه افراد قدرت گيرايي مختلف دارند، برخي افراد خودشان بايد ابتدا خوب بفهمند و با زبان خودشان در تمرين ها براي خود بيشتر توضيح دهند، شايد بلند بلند
برخي افراد قدرت گيرايي سريع دارند و نياز به توضيح زياد نيست و از توضيح زياد خسته ميشوند و ممكن است از تدريس شما رضايت كامل را نداشته باشند، پس ابتدا بايد كمي ميزان گيرايي طرفتان را بسنجيد:
در مرحله اول بايد با جمله هاي كوتاه وسريع ياد بدهيد تا متوجه بشويد چه ميزان لازم است تا او متوجه شود و كم كم با به دست آمدن اين زمان زود كنترل جلسه تدريس خصوصي را دست خود بگيريد.
حالا ما فرض ابتدايي را ميگذاريم بر اين كه شما مي توانيد پس بايد براي خودتان مسجل شود، به اطرافيان بدون اينكه مبلغي درخواست كنيد، درس بدهيد، با اين تجربه هاي كوتاه تدريس خصوصي نوع كشش و گيرايي افراد بهتر دستتان مي آيد.
كار نيكو كردن از پر كردن است.

مرحله اول (آمادگي شخصي):
بايد به چندين شاگرد بدون اينكه مبلغي درخواست كنيد درس بدهيد و ميزان رضايتشان را جويا شويد، مطمئن بشويد كه شاگرد مطلب را ياد گرفته، لازم نيست دقيقا از لفظ امتحان استفاده كنيد اما براي تست خودتان و درستي مسير تدريس يك امتحان كوتاه از شاگرد با مثالي شبيه آنكه حل كرده ايد و تدريس داشتيد از او بگيريد و اورا براي حل مسئله آزاد بگذاريد، اگر خوب مسير حل مسئله را پيش برد پس اينجا اولين امتياز مثبت را براي مهارت ياد دادن به خود بدهيد.
(به دليل تفاوتهاي سرعت يادگيري بايد با چند شاگرد از اطرافيان و همشاگردي ها و اقوام و دوستان و آشنايان همين مسير را برويد تا مطمئن شويد، وقتي از شخصي پولي بابت تدريس دريافت نكنيد، بهتر هم ميتوانيد براي رفع نواقص خود پيش قدم شويد و بدانيد كه در حال امتحان و كسب تجربه هستيد)

مرحله دوم (كسب تجربه پولي):
در اين مرحله لازم است با همان آشنا و اقوام باز همراهي كنيد و ازايشان بخواهيد چند شاگرد از اطرافيان و دوستانشان را به شما معرفي كنند و به اين شاگرد جديد، اينبار با دريافت دستمزد كم تدريس خصوصي كنيد، حالا يك شاگرد داريد كه آشناست و قرار است به شما پول پرداخت كند، هر چند كم! الان مسئله شما كسب درآمد نيست افزايش مهارت تدريس هدف شماست.... اين را به خاطر بسپاريد و اين مورد منتي براي شاگرد نيست!
وقتي شاگرد قرار است به شما پول پرداخت كند هر چند كم ولي از شما ايراد هم مي تواند بگيرد، لطفا قيافه حق به جانب نگيريد كه به او لطف مي كنيد، هميشه در مسير تجربه بايد افتاده باشيد و هر كلمه شاگرد و والدينش را به منزله يك درس تجربي قلمداد كنيد، حتما بايد قبل از رفتن به كلاس تدريس خصوصي و نقش دادن خود دراين مرحله، به عنوان معلم خصوصي، درس را مرور كنيد، از شاگرد بپرسيد كه چه كتاب درسي يا كمك درسي را مشكل دارد و حتما خودتان مطمئن باشيد كه به آن كتاب و حل مسائل آن درس احاطه داريد، سپس به كلاس خصوصي برويد و باز خود را محك بزنيد و همچنان در مسير كسب تجربه قدم برداريد
براي دريافت مبلغ تدريس حتي اگر كم هست خجالت نكشيد و با والدين درباره نحوه پرداخت بعد از جلسه اول صحبت كنيد، كمي از پيشرفت هاي شاگرد در همين جلسه بگوييد و يا حتي اگر پيشرفتي نكرده بگوييد و به والدين اطمينان دهيد كه مي توانيد شاگرد را به طبقه خوبي از تفهيم درس برسانيد، خوب بررسي كنيد كه اين شاگرد براي ميزان درسي كه بايد ياد بگيرد نياز به چقدر زمان دارد، حالا همين زمان را به صورت حدودي براي والدين و شاگرد اعلام كنيد، هر جلسه 90 دقيقه براي دروس مدرسه و 120 دقيقه براي يادگيري زبانهاي خارجي و حدود 20 دقيقه الي 1 ساعت براي موسيقي زمان لازم دارد، تعداد جلسات را كه نخمين زديد با هزينه اي خيلي به صرفه تر و كمتر از حالت معمول به والدين اعلام كنيد، نحوه دريافت خود را هم واضح اعلام كنيد: مثلا هر جلسه و يا هر 4 جلسه تدريس خصوصي پول را از والدين ميگيريد، هيچگاه براي بيان مبلغ و زمان آن تعارف نكنيد شخص روبرو بايد بداند براي چه كاري و دقيقا تا چه مهلتي نسبت به پرداخت مسئول است.
نمونه هايي از نحوه صحبت

  • من با اجازه شما قبل از هر شروع هر جلسه تدريس خصوصي رياضي مبلغ ..... تومان دريافت مي كنم، پوزش ميخواهم كه واضح مي گويم اما اين در واقع شغل من هست و براي شما وقت در نظر مي گيرم
  • براي تدريس خصوصي زبان هر چهار جلسه يكبار مبلغ .... تومان لازمه از شما دريافت كنم جسارتا خودتان اگر برآورد كنيد و قبل از تدريس اين مبلغ را به كارت بنده بريزيد ممنون ميشوم كه من هم برنامه ريزي دقيق براي زمانم داشته باشم
  • براي تدريس خصوصي شيمي اگر هر هفته دو جلسه لازم باشد يعني ماهي 8 جلسه و من مبلغ 8 جلسه را ابتداي هر ماه دريافت مي كنم (براي استاد حرفه اي)

(صحبت در مورد پرداخت بايد با شخصي باشد كه قرار است پرداخت كند و يا مسئوليت پرداخت پول را دارد، اگر شاگرد هنوز در مسير كسب درآمد نيست حتما بايد با والدين صحبت كنيد)
در اين مرحله و پس از پيشرفت موفقيت آميز يعني لازم نيست شاگردان بيشتري را در مسير تجربه ابتدايي همراهي كنيد ولي در صورتيكه كه نارضايتي ها زياد باشد، بايد باز هم تمرين كنيد و با قيمت كم تدريس كنيد دراين مرحله حتما به شاگردها تخفيفاتي هم لحاظ كنيد ولي در زمينه تعهد به زمانبندي هم خودتان و هم شاگرد بسيار جدي باشيد

مرحله سوم (آگهي تدريس خصوصي):
در اين مرحله مي توانيد به شاگردان دوردست تر هم، تدريس كنيد! حالا از كجا شاگرد پيدا كنيد؟
اگر در فكرتان، تبليغ با تراكت و صرف هزينه براي چاپ يا پيك برتر و اين چنين مسيرهاست، دست نگه داريد، زمان زدن آگهي تدريس خصوصي روي تير چراغ برق و ديوارهاي ميدان تجريش گذشته است! شهرداري همه تراكتها را از روي ديوار همان شب بر مي دارد و هزينه هاي شما به مسير زباله هاي شهري ميرود
اينترنت و سايتهاي تدريس خصوصي مسير بهتري است، خيلي سريع به يك معلم در دسترس تبديل مي شويد
اين روزها داشتن صفحه شخصي ويا سايت شخصي هم بسيار هزينه بر است، درست است كه در اينستاگرام مي توانيد خيلي زود يك پيج بزنيد، حتما اين كار را بكنيد، حتما اما اينكه واقعي و راحت در ميان اين همه صفحه شخصي زود پيدا بشويد قطعا زود امكان پذير نيست، اما باز هم مينويسم كه داشتن صفحه شخصي حتما به شناخت هر فردي نسبت به شما كمك مي كند، منظورم از صفحه شخصي، صفحه كاري براي تدريس خصوصي شخص شماست نه پيج شخصي و خصوصي شما! البته نگهداري و به روزرساني صفحه شخصي هم خود مسير بس پر پيچ و خم است و بايد بسيار تجربه آموخت از سعي و خطاها كه مخاطبين چه دوست دارند و چه را نمي پسندند.

مرحله چهارم (ساخت پروفايل كاري در شبكه هاي اجتماعي):
يك شماره كاري نه چندان گران قيمت براي خود خريداري كنيد، براي پروفايل شبكه هاي اجتماعي و ارتباطات عمومي يك عكس رسمي داشته باشيد و نام و نام خانوادگي خود را حتما در آي دي خود بنويسيد و براي پيج خود هم توضيحات لازم را در بيو بنويسيد كه بدانند رشته تخصصي شما چيست، از پيچيده بودن مسير دسترسي به خودتان حتما پرهيز كنيد.
يك ايميل معتبر براي اينكار داشته باشيد و يا اگر نداريد بسازيد و حتما در گوشيتان به راحتي در دسترس باشد
نرم افزارهايي كه لازم است روي اين خط نصب كنيد :
پليكيشن تلگرام، اپليكيشن اينستاگرام، اپليكيشن اينستاگرام، اپليكيشن استادسلام، اپليكيشن ايمو، اپليكيشن جيميل يا ياهو،
اپليكيشن هاي بالا را نياز خواهيد داشت همه را داشته باشد بد نيست اسكايپ و گوگل كلندر را هم نصب كنيد و يك يوزر بسازيد.
(نكته: براي گوگل كلندر كه به جيميل شما متصل ميشود اكانت جديد نياز نيست)
مهم : پسورد و نام كاربري همه اكانتها را يكي بگذاريد و حتما در يك جاي مطمئن براي خود نگه داريد كه به راحتي در دسترستان باشد كه در مواقع ضروري بتوانيد سريع از آن اپ استفاده كنيد.

مرحله پنج (ثبت نام اينترنتي):
حالا ميرسيم به مرحله معرفي در سايتهايي كه راحت مي توانيد ثبت نام كنيد و خيلي سريع كار را شروع كنيد و شاگرد بگيريد، تا همين مرحله به جز خريد خط اختصاصي كه به شدت براي خانمها به خصوصي توصيه ميشود، نيازي به هزينه نبود، مرحله بعد ثبت نام در سايت استادسلام است خوبي اين سايت اين است كه با ساخت راحت اكانت و پشتيبان هاي پيگيرشان مي توانيد بعد از ساخت پروفايل صفحه خود را ببينيد و سپس رزومه خود را كامل كنيد و در دسترس مستقيم شاگردان قرار بگيريد.

مرحله شش (شناخت سايت):
بعد از ساخت پروفايل اينجا لازم است روي خودتان سرمايه گذاري كنيد، در اين سايت شما در دسترس جستجو كنندگان معلم خصوصي هر درس و مهارتي كنار همكاران خود قرار ميگيريد و براي ديده شدن شماره خود در اين سايت لازم است، هزينه كمي بپردازيد ولي خوب است كه آنها مبلغ را ضمانتي ميگيرند و نيازي به ريسك نيست، با خريد پكيج طلايي يا نقره اي يا برنزي شماره شما بالاي ليست معلم هاي هم رشته شما قرار ميگيرد و حالا شاگردها تماس ميگيرند، فقط بايد با اعتماد به نفش با شاگردان صحبت كنيد و آزادانه تدريس كنيد و بدانيد كه اگر شاگرد از شما ناراضي باشد به پشتيبانهاي سايت استاد سلام اعلام ميشود و ديگر موضوع جدي است و ممكن است امتياز منفي بگيريد و يا ثبت نظر منفي داشته باشيد، پس همه همت خود و دانش خود را به كار بگيريد كه خوب تدريس كنيد و شاگرد راضي باشد.
با گذشت زمان و شاگردهاي بيشتر مرتب پروفايل خودتان را بهينه كنيد و از پشتيبانها كمك بگيريد تا شاگردهاي بيشتر داشته باشيد، و زمانهاي تدريس خصوصي خود را در گوگل كلندر هم ثبت كنيد و با شاگرد به اشتراك بگذاريد تا قبل از تدريس به گوش شويد و درس بخوانيد و با مهارت تدريس كنيد و كسب درآمد كنيد، تجربيات خود را در صفحه شخصي (همان كاري تدريس خصوصي) به اشتراك بگذاريد و شاگردهاي خود را حتي در صفحه خود داشته باشيد.

مرحله هفتم (شهرت اينترنتي):
اشتراك آدرس صفحه خودتان در پيج اينستاگرام و بقيه شبكه هاي اجتماعي هم براي شاگردانتان خوش اعتباري شما را به ارمغان خواهد داشت، از شاگردان خود بخواهيد حتما در پروفايل استادسلامتان براي شما نظر بنويسند.
در صفحه پروفايل خود در سايت استادسلام براي درس هايي كه تدريس خصوصي مي كنيد، جزوه هم بارگزاري كنيد، جزوه هاي خود را از طريق آدرس آن در سايت در اختيار شاگردان قرار دهيد اين جزوه ها ميتواند رايگان، قابل دانلود باشد و يا توسط شاگردان خريداري شود و با اين روش هم مي توانيد به صورت جانبي كسب درآمد داشته باشيد.
اگر اينبار بپرسيد كه ميخوام تدريس كنم چه كنم همين مقاله به خوبي همه مراحل را براي شما روش كرده است.

پ ن : حتما با پشتيبانها در ارتباط باشيد تا بهترين پروفايل را بسازيد و همچنين يك فيلم كوتاه از خود آپلود كنيد تا شاگردان به شما بهتر اعتماد كنند.

مي خوام تدريس خصوصي كنم

در مطلب ميخوام تدريس خصوصي كنم، قصد داريم براي شروع تدريس خصوصي، معلم خوب بودن و خوب شروع كردن و ادامه مسير، شما را قدم به قدم راهنمايي كنيم
گاه و بي گاه افرد مختلف با رتيه هاي خوب كنكور با ما تماس ميگيرند كه مي خوام تدريس خصوصي كنم اين صحبت ها در واقع پاسخ به همين سوال ميخوام تدريس خصوصي كنم هستش

در ابتدا، بايد برگرديم به دوران مدرسه شما، همان مراحلي كه خوب درس مي خوانديد و هم شاگردي ها از شما سوال ميكردن، خوب مي تونستيد جواب بدين؟ اونجا در واقع براي جواب گفتن به تدريس خصوصي شاگرد كناريتون، توانايي خوب تفهيم كردن در واقع تدريس رو داشتين؟ آيا همكلاسي ها مي آمدند و از شما سوال مي كردن چون بلدين خوب توضيح بدين؟ يكي از موارد مهم خوب تفهيم كردن اينه كه اول خود شما خوب مطلب را فهميده باشيد....
حالا مطلبي را كه خوب فهميدين را بايد بتوانيد به زبان ساده و ادبياتي كه براي هر كسي قابل فهم باشد، شمرده و صبورانه توضيح دهيد
بايد بپذيريد كه افراد قدرت گيرايي مختلف دارند، برخي افراد خودشان بايد ابتدا خوب بفهمند و با زبان خودشان در تمرين ها براي خود بيشتر توضيح دهند، شايد بلند بلند
برخي افراد قدرت گيرايي سريع دارند و نياز به توضيح زياد نيست و از توضيح زياد خسته ميشوند و ممكن است از تدريس شما رضايت كامل را نداشته باشند، پس ابتدا بايد كمي ميزان گيرايي طرفتان را بسنجيد:
در مرحله اول بايد با جمله هاي كوتاه وسريع ياد بدهيد تا متوجه بشويد چه ميزان لازم است تا او متوجه شود و كم كم با به دست آمدن اين زمان زود كنترل جلسه تدريس خصوصي را دست خود بگيريد.
حالا ما فرض ابتدايي را ميگذاريم بر اين كه شما مي توانيد پس بايد براي خودتان مسجل شود، به اطرافيان بدون اينكه مبلغي درخواست كنيد، درس بدهيد، با اين تجربه هاي كوتاه تدريس خصوصي نوع كشش و گيرايي افراد بهتر دستتان مي آيد.
كار نيكو كردن از پر كردن است.

مرحله اول (آمادگي شخصي):
بايد به چندين شاگرد بدون اينكه مبلغي درخواست كنيد درس بدهيد و ميزان رضايتشان را جويا شويد، مطمئن بشويد كه شاگرد مطلب را ياد گرفته، لازم نيست دقيقا از لفظ امتحان استفاده كنيد اما براي تست خودتان و درستي مسير تدريس يك امتحان كوتاه از شاگرد با مثالي شبيه آنكه حل كرده ايد و تدريس داشتيد از او بگيريد و اورا براي حل مسئله آزاد بگذاريد، اگر خوب مسير حل مسئله را پيش برد پس اينجا اولين امتياز مثبت را براي مهارت ياد دادن به خود بدهيد.
(به دليل تفاوتهاي سرعت يادگيري بايد با چند شاگرد از اطرافيان و همشاگردي ها و اقوام و دوستان و آشنايان همين مسير را برويد تا مطمئن شويد، وقتي از شخصي پولي بابت تدريس دريافت نكنيد، بهتر هم ميتوانيد براي رفع نواقص خود پيش قدم شويد و بدانيد كه در حال امتحان و كسب تجربه هستيد)

مرحله دوم (كسب تجربه پولي):
در اين مرحله لازم است با همان آشنا و اقوام باز همراهي كنيد و ازايشان بخواهيد چند شاگرد از اطرافيان و دوستانشان را به شما معرفي كنند و به اين شاگرد جديد، اينبار با دريافت دستمزد كم تدريس خصوصي كنيد، حالا يك شاگرد داريد كه آشناست و قرار است به شما پول پرداخت كند، هر چند كم! الان مسئله شما كسب درآمد نيست افزايش مهارت تدريس هدف شماست.... اين را به خاطر بسپاريد و اين مورد منتي براي شاگرد نيست!
وقتي شاگرد قرار است به شما پول پرداخت كند هر چند كم ولي از شما ايراد هم مي تواند بگيرد، لطفا قيافه حق به جانب نگيريد كه به او لطف مي كنيد، هميشه در مسير تجربه بايد افتاده باشيد و هر كلمه شاگرد و والدينش را به منزله يك درس تجربي قلمداد كنيد، حتما بايد قبل از رفتن به كلاس تدريس خصوصي و نقش دادن خود دراين مرحله، به عنوان معلم خصوصي، درس را مرور كنيد، از شاگرد بپرسيد كه چه كتاب درسي يا كمك درسي را مشكل دارد و حتما خودتان مطمئن باشيد كه به آن كتاب و حل مسائل آن درس احاطه داريد، سپس به كلاس خصوصي برويد و باز خود را محك بزنيد و همچنان در مسير كسب تجربه قدم برداريد
براي دريافت مبلغ تدريس حتي اگر كم هست خجالت نكشيد و با والدين درباره نحوه پرداخت بعد از جلسه اول صحبت كنيد، كمي از پيشرفت هاي شاگرد در همين جلسه بگوييد و يا حتي اگر پيشرفتي نكرده بگوييد و به والدين اطمينان دهيد كه مي توانيد شاگرد را به طبقه خوبي از تفهيم درس برسانيد، خوب بررسي كنيد كه اين شاگرد براي ميزان درسي كه بايد ياد بگيرد نياز به چقدر زمان دارد، حالا همين زمان را به صورت حدودي براي والدين و شاگرد اعلام كنيد، هر جلسه 90 دقيقه براي دروس مدرسه و 120 دقيقه براي يادگيري زبانهاي خارجي و حدود 20 دقيقه الي 1 ساعت براي موسيقي زمان لازم دارد، تعداد جلسات را كه نخمين زديد با هزينه اي خيلي به صرفه تر و كمتر از حالت معمول به والدين اعلام كنيد، نحوه دريافت خود را هم واضح اعلام كنيد: مثلا هر جلسه و يا هر 4 جلسه تدريس خصوصي پول را از والدين ميگيريد، هيچگاه براي بيان مبلغ و زمان آن تعارف نكنيد شخص روبرو بايد بداند براي چه كاري و دقيقا تا چه مهلتي نسبت به پرداخت مسئول است.
نمونه هايي از نحوه صحبت

  • من با اجازه شما قبل از هر شروع هر جلسه تدريس خصوصي رياضي مبلغ ..... تومان دريافت مي كنم، پوزش ميخواهم كه واضح مي گويم اما اين در واقع شغل من هست و براي شما وقت در نظر مي گيرم
  • براي تدريس خصوصي زبان هر چهار جلسه يكبار مبلغ .... تومان لازمه از شما دريافت كنم جسارتا خودتان اگر برآورد كنيد و قبل از تدريس اين مبلغ را به كارت بنده بريزيد ممنون ميشوم كه من هم برنامه ريزي دقيق براي زمانم داشته باشم
  • براي تدريس خصوصي شيمي اگر هر هفته دو جلسه لازم باشد يعني ماهي 8 جلسه و من مبلغ 8 جلسه را ابتداي هر ماه دريافت مي كنم (براي استاد حرفه اي)

(صحبت در مورد پرداخت بايد با شخصي باشد كه قرار است پرداخت كند و يا مسئوليت پرداخت پول را دارد، اگر شاگرد هنوز در مسير كسب درآمد نيست حتما بايد با والدين صحبت كنيد)
در اين مرحله و پس از پيشرفت موفقيت آميز يعني لازم نيست شاگردان بيشتري را در مسير تجربه ابتدايي همراهي كنيد ولي در صورتيكه كه نارضايتي ها زياد باشد، بايد باز هم تمرين كنيد و با قيمت كم تدريس كنيد دراين مرحله حتما به شاگردها تخفيفاتي هم لحاظ كنيد ولي در زمينه تعهد به زمانبندي هم خودتان و هم شاگرد بسيار جدي باشيد

مرحله سوم (آگهي تدريس خصوصي):
در اين مرحله مي توانيد به شاگردان دوردست تر هم، تدريس كنيد! حالا از كجا شاگرد پيدا كنيد؟
اگر در فكرتان، تبليغ با تراكت و صرف هزينه براي چاپ يا پيك برتر و اين چنين مسيرهاست، دست نگه داريد، زمان زدن آگهي تدريس خصوصي روي تير چراغ برق و ديوارهاي ميدان تجريش گذشته است! شهرداري همه تراكتها را از روي ديوار همان شب بر مي دارد و هزينه هاي شما به مسير زباله هاي شهري ميرود
اينترنت و سايتهاي تدريس خصوصي مسير بهتري است، خيلي سريع به يك معلم در دسترس تبديل مي شويد
اين روزها داشتن صفحه شخصي ويا سايت شخصي هم بسيار هزينه بر است، درست است كه در اينستاگرام مي توانيد خيلي زود يك پيج بزنيد، حتما اين كار را بكنيد، حتما اما اينكه واقعي و راحت در ميان اين همه صفحه شخصي زود پيدا بشويد قطعا زود امكان پذير نيست، اما باز هم مينويسم كه داشتن صفحه شخصي حتما به شناخت هر فردي نسبت به شما كمك مي كند، منظورم از صفحه شخصي، صفحه كاري براي تدريس خصوصي شخص شماست نه پيج شخصي و خصوصي شما! البته نگهداري و به روزرساني صفحه شخصي هم خود مسير بس پر پيچ و خم است و بايد بسيار تجربه آموخت از سعي و خطاها كه مخاطبين چه دوست دارند و چه را نمي پسندند.

مرحله چهارم (ساخت پروفايل كاري در شبكه هاي اجتماعي):
يك شماره كاري نه چندان گران قيمت براي خود خريداري كنيد، براي پروفايل شبكه هاي اجتماعي و ارتباطات عمومي يك عكس رسمي داشته باشيد و نام و نام خانوادگي خود را حتما در آي دي خود بنويسيد و براي پيج خود هم توضيحات لازم را در بيو بنويسيد كه بدانند رشته تخصصي شما چيست، از پيچيده بودن مسير دسترسي به خودتان حتما پرهيز كنيد.
يك ايميل معتبر براي اينكار داشته باشيد و يا اگر نداريد بسازيد و حتما در گوشيتان به راحتي در دسترس باشد
نرم افزارهايي كه لازم است روي اين خط نصب كنيد :
پليكيشن تلگرام، اپليكيشن اينستاگرام، اپليكيشن اينستاگرام، اپليكيشن استادسلام، اپليكيشن ايمو، اپليكيشن جيميل يا ياهو،
اپليكيشن هاي بالا را نياز خواهيد داشت همه را داشته باشد بد نيست اسكايپ و گوگل كلندر را هم نصب كنيد و يك يوزر بسازيد.
(نكته: براي گوگل كلندر كه به جيميل شما متصل ميشود اكانت جديد نياز نيست)
مهم : پسورد و نام كاربري همه اكانتها را يكي بگذاريد و حتما در يك جاي مطمئن براي خود نگه داريد كه به راحتي در دسترستان باشد كه در مواقع ضروري بتوانيد سريع از آن اپ استفاده كنيد.

مرحله پنج (ثبت نام اينترنتي):
حالا ميرسيم به مرحله معرفي در سايتهايي كه راحت مي توانيد ثبت نام كنيد و خيلي سريع كار را شروع كنيد و شاگرد بگيريد، تا همين مرحله به جز خريد خط اختصاصي كه به شدت براي خانمها به خصوصي توصيه ميشود، نيازي به هزينه نبود، مرحله بعد ثبت نام در سايت استادسلام است خوبي اين سايت اين است كه با ساخت راحت اكانت و پشتيبان هاي پيگيرشان مي توانيد بعد از ساخت پروفايل صفحه خود را ببينيد و سپس رزومه خود را كامل كنيد و در دسترس مستقيم شاگردان قرار بگيريد.

مرحله شش (شناخت سايت):
بعد از ساخت پروفايل اينجا لازم است روي خودتان سرمايه گذاري كنيد، در اين سايت شما در دسترس جستجو كنندگان معلم خصوصي هر درس و مهارتي كنار همكاران خود قرار ميگيريد و براي ديده شدن شماره خود در اين سايت لازم است، هزينه كمي بپردازيد ولي خوب است كه آنها مبلغ را ضمانتي ميگيرند و نيازي به ريسك نيست، با خريد پكيج طلايي يا نقره اي يا برنزي شماره شما بالاي ليست معلم هاي هم رشته شما قرار ميگيرد و حالا شاگردها تماس ميگيرند، فقط بايد با اعتماد به نفش با شاگردان صحبت كنيد و آزادانه تدريس كنيد و بدانيد كه اگر شاگرد از شما ناراضي باشد به پشتيبانهاي سايت استاد سلام اعلام ميشود و ديگر موضوع جدي است و ممكن است امتياز منفي بگيريد و يا ثبت نظر منفي داشته باشيد، پس همه همت خود و دانش خود را به كار بگيريد كه خوب تدريس كنيد و شاگرد راضي باشد.
با گذشت زمان و شاگردهاي بيشتر مرتب پروفايل خودتان را بهينه كنيد و از پشتيبانها كمك بگيريد تا شاگردهاي بيشتر داشته باشيد، و زمانهاي تدريس خصوصي خود را در گوگل كلندر هم ثبت كنيد و با شاگرد به اشتراك بگذاريد تا قبل از تدريس به گوش شويد و درس بخوانيد و با مهارت تدريس كنيد و كسب درآمد كنيد، تجربيات خود را در صفحه شخصي (همان كاري تدريس خصوصي) به اشتراك بگذاريد و شاگردهاي خود را حتي در صفحه خود داشته باشيد.

مرحله هفتم (شهرت اينترنتي):
اشتراك آدرس صفحه خودتان در پيج اينستاگرام و بقيه شبكه هاي اجتماعي هم براي شاگردانتان خوش اعتباري شما را به ارمغان خواهد داشت، از شاگردان خود بخواهيد حتما در پروفايل استادسلامتان براي شما نظر بنويسند.
در صفحه پروفايل خود در سايت استادسلام براي درس هايي كه تدريس خصوصي مي كنيد، جزوه هم بارگزاري كنيد، جزوه هاي خود را از طريق آدرس آن در سايت در اختيار شاگردان قرار دهيد اين جزوه ها ميتواند رايگان، قابل دانلود باشد و يا توسط شاگردان خريداري شود و با اين روش هم مي توانيد به صورت جانبي كسب درآمد داشته باشيد.
اگر اينبار بپرسيد كه ميخوام تدريس كنم چه كنم همين مقاله به خوبي همه مراحل را براي شما روش كرده است.

پ ن : حتما با پشتيبانها در ارتباط باشيد تا بهترين پروفايل را بسازيد و همچنين يك فيلم كوتاه از خود آپلود كنيد تا شاگردان به شما بهتر اعتماد كنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 7

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 1557
  • بازدید کلی : 126752
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی