loading...

استاد سلام

استاد سلام مرجع تدريس خصوصي

بازدید : 138
سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 زمان : 16:24

معلم خصوصی ریاضی  استاد سلام در مشهد
معلم خصوصی ریاضی استاد سلام در مشهد

یکی از پرکاربرد ترین و در عین حال سختترین دروس در تمام مقاطع تحصیلی درس ریاض است.

به همین خاطر گرایش به تدریس و معلم خصوصی ریاضی در مشهد، یکی از پر طرفدارترین مشاغل است.

و امروزه تعداد زیادی از معلمین خصوصی ریاضی خانم در مشهد به صورت آنلاین و حضوری در این شغل فعالیت دارند تا به دانش آموزان در درک بیشتر و یادگیری بهتر این درس مهم کمک کنند.

بازدید : 111
دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 زمان : 15:31

معلم خصوصی ریاضی  استاد سلام در تهران
معلم خصوصی ریاضی استاد سلام در تهران

داشتن یک معلم خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرهای فقط مخصوص دانش‌آموزان ضعیف نیست و اغلب مشاورین تحصیلی براین باورند که: شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی چه برای دان‌ آموزانی که ضعف بیشتری نسبت سایر همکلاسی‌های خود دارند وچه دانش‌آموزان قوی که و نیاز به بالابردن توانایی خود دارند، از کلاس عمومی مفیدتر است.

بدون شک درک خصوصیات رفتاری و هوش دانش‌آموز به طور قطع در نحوه تدریس و همکاری دانش‌آموز با معلم تاثیر زیادی خواهد داشت.
بنابراین طبق تجربیات به دست آمده، شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که اغلب دانش‌آموزان پسر تمایل به داشتن معلم خصوصی ریاضی آقا و اغلب دانش‌آموزان دختر تمایل به داشتن معلم خصوصی ریاضی خانم دارند، حس نزدیکی صمیمیت و درک بیشتری است که به واسطه هم جنس بودن است.

شاید تفکیک جنسیتی کار درستی نباشد، اما گاهی به درک شرایط یادگیری دانش‌آموز و تغییر سبک تدری در شرایط مختلف بسیارکمک می‌کند.

بازدید : 155
دوشنبه 23 اسفند 1400 زمان : 23:37

گرچه فرانسه و انگلیسی در مسیرهای متفاوتی توسعه یافته‌اند و شکاف بین این دو زبان بیشتر شده است، اما هنوز هم از نظر ساختار واژگان و دستور زبان اشتراکات زیادی را حفظ می‌کنند. زبان انگلیسی و فرانسه، اشتراکات زیادی از جمله الفبای یکسان و هم‌خانواده دارند و45 درصد از کلمات انگلیسی منشاء فرانسوی دارند. با این حال تفاوت‌های عمده و جزئی زیادی بین این دو زبان وجود دارد، مانند فهرستی طولانی از کلمات صدها کلمه هم‌ریشه که در هر دو زبان یکسان به نظر می‌رسند و یا صدای یکسان دارند، اما معانی بسیار متفاوتی دارند.

یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسه؟

اینکه کدامیک از این دو زبان برای یادگیری بهتر است، باید بدانید این موضوع کاملا بستگی به موقعیت و شرایط زندگی و آینده ی شما دارد!

  • زبان انگلیسی:

    همان‌طور که می‌دانید، زبان انگلیسی‌، یک زبان جهانی‌ست و شما می‌توانید در هرجایی از آن استفاده کنید. به همین دلیل مردم سراسر دنیا در حال یادگیری این زبان به عنوان زبان دوم هستند. به شما توصیه می‌شود که اگر مایل به یادگیری زبان فرانسه هستید، ابتدا زبان انگلیسی رو یاد بگیرید بعد اقدام به یادگیری زبان فرانس کنید.

  • زبان فرانسه:

    زبان فرانسوی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد، یکی از دو زبان کاری این سازمان (همراه با انگلیسی)است. فرانسوی، زبانی علمی و دانشگاهی‌ست ویکی ازمهم‌ترین زبان‌های دیپلماتیک به شمارمی‌رود. شما می‌توانید زیر نظر استادان مجرب، در وبسایت استاد سلام و در اختیار داشتن معلم خصوصی زبان فرانسه این زبان را به خوبی یاد بگیرید.

تفاوت‌های گرامری:

1) جنس مذکر و مؤنث اسامی:
در زبان فرانسه مانند اغلب زبان‌ها اسامی دارای جنسیت گرامری هستند ، که می‌تواند مذکر یا مونث باشد.

  • حرف تعریف «le» نشان دهنده اسامی مذکر
  • حرف تعریف «la» نشان دهنده اسامی مؤنث
  • حرف تعریف «les» نشان دهنده اسامی جمع است که بسیار نزدیک به زبان انگلیسی است که در آخر کلمه به آن s اضافه می‌کنیم.
  • در صورتی که در زبان انگلیسی چنین تغییراتی وجود ندارد و اکثر اسم‌ها خنثی هستند.

2) صرف:

  • در زبان فرانسه، هر موضوع باید متفاوت باشد در حالی که در انگلیسی، فقط سوم شخص متفاوت است.

3)حرف تعریف:

  • حروف Le، la و les (the)، حروف تعریف قراردادی در فرانسه نیستند، آن‌ها حروف تعریف نکره و وابسته به جزء هستند. استفاده از حرف تعریف بین فرانسه و انگلیسی کاملا با هم تفاوت دارد، و این بخشی است که باید به آن دقت کنید.
    جدول زیر تفاوت‌های اصلی در کاربرد حرف تعریف در فرانسه و انگلیسی را مشخص می‌کند.

4) شکل منفی:

  • به جای اضافه کردن non به فعل اصلی همانطور که در انگلیسی انجام می‌شود، در فرانسه ne را قبل از فعل اضافه می‌کنیم و نه بعد از آن.
    برای مثال This is Jane در شکل منفی This is not Jane است

5)حروف بزرگ:

  • اغلب در زبان انگلیسی، در کلمات زبان‌ها، روزهای هفته، ماه‌ها استفاده می‌شود، در حالی که دستور زبان فرانسه سعی می‌کنند استفاده از حروف بزرگ را به حداقل برساند.

6) اشتباه کردن افعال مشابه:
Dire (گفتن/ to say/told) و parler (صحبت کردن / to talk) صحبت کردن باید با تولید صدا همراه باشند، اما مانند انگلیسی این دو فعل کاربردهای متفاوتی دارند.
از dire به تنهایی وقتی که صحبت کسی را نقل‌قول می‌کنید، استفاده نمایید،
- مانند: Il a dit “allons-y”! (او گفت :«بزن بریم!»/He said “let’s go!”).
یا
برای گزارش یک سخنرانی:
- مانند: Il a dit que nous partirions demain (او گفت که ما فردا می‌رویم/ He said that we would leave tomorrow).
شما همین‌طور می‌توانید از dire به دنبال یک اسم هم استفاده نمایید (مفعول مستقیم است)،
- مانند tu dis un mensonge (شما دروغ می‌گویید/ You’re telling a lie).
از Parler برای گفتن صحبت کردن / to talk، استفاده کنید (بدون مفعول مستقیم)،
- مانند Vous parlez trop! (شما خیلی حرف می‌زنید/ You talk too much)،
یا با à حرف اضافه برای نشان دادن یک مفعول غیرمستقیم به کسی که فاعل با او صحبت می‌کند،کاربرد دارد
- مانند Le prof parle à ses étudiant. 7)

7) استفاده از کلمه نادرستی برای اشاره به «زمان»:

  • کلمه‌یLe temps یک کلمه مفرد است که همیشه املایش با یک s می‌‌باشد، در زبان فرانسه نسبت به زبان انگلیسی معنای محدودتری دارد.
  • کلمه‌ی Temps معادل فرانسوی کلمه weather (آب و هوا) است،
    مانند Quel temps fait-il? (what’s the weather) like? (هوا چطور است؟)
  • کلمه‌یTemps همچنین معادل فرانسوی کلمه time (زمان) نیز می‌‌باشد،
    مانند Je n’ai pas le temps. (I don’t have time.). (من وقت ندارم)
  • اگر بخواهید کلمه time (زمان) را در هر متن دیگری به فرانسوی ترجمه کنید، در اینجا تعدادی از مثال‌های آن آورده شده است:

8) ترجمه نادرست وسایل حمل و نقل:

  • وقتی به وسایل حمل و نقل اشاره می‌کنند، فعل‌هایی مانند پرواز کردن (to fly)، رانندگی کردن (to drive)، شنا کردن (to swim) و راه رفتن (to walk) نمی‌‌توانند مستقیما به فرانسوی ترجمه شوند.
    شما می‌توانید بگویید (j’aime marcher (I like to walk (دوست دارم راه بروم)، که مستقیما به عمل راه رفتن اشاره دارد.
  • همان‌طور که برای مثال مخالف دویدن است، اما برای گفتن شما به سمت محل کارتان پیاده رفتید (you walked to work)، که نحوه رفتن شما به محل کار را نشان می‌دهد، به جمله ‌ای با فعل aller (to go) (رفتن ) به‌علاوه وسیله حمل و نقل احتیاج دارید.
  • به این شکل انجام می‌‌شود: Aller+à یا en + وسایل حمل و نقل.

9) تلاش برای پیدا کردن یک معادل برای فعل –ing در فرانسه:

  • در فرانسه در زمان حال به دنبال فعل –ing نباشید، چون وجود ندارد!
  • فرانسه فقط یک شکل از فعل زمان حال دارد و آن حال ساده است: Je parle au facteur.(من دارم با پستچی صحبت می‌کنم / I’m talking to the pastman) نگویید Je suis parler، که عینا به معنای I am to speak، اما معنایی به فرانسوی ندارد زیرا نمی‌توانید بعد از être کلمه مصدری بیاورید.
  • در انگلیسی شکل –ing فعل، اسم مصدر (Gerund) نامیده می‌‌شود. فرانسه نیز اسم مصدر دارد اما کاربرد آن با زبان انگلیس تفاوت دارد.

10) معادل کلمات Voir و regarder:

  • هرکدام از Voir و regarder یک معادل انگلیسی دارند: دیدن (to see) و تماشا کردن (to watch).
  • از Voir (دیدن) به تنهایی برای بیان اینکه شما متوجه شده¬‌اید Je vois (می‌فهمم/ I see) یااغلب با یک مفعول مستقیم برای بیان اینکه چیزی را دیده¬‌اید، استفاده کنید: nous avons vu des choses suprenantes (ما یک چیز شگفت¬انگیز دیدیم/ We saw some surprising things).
  • از regarder (تماشا کردن) وقتی که با دقت به چیزی نگاه می‌کنید، استفاده نمایید.
    - مانند Il regarde la télé،، (او تلویزیون تماشا می‌کند/ He watches TV)
  • کلمات Entender و écouter نیز معادل انگلیسی دارند: شنیدن (to hear) و گوش دادن (to listen).
  • تفاوت بین آن‌ها مانند تفاوت میان voir و regarder است: entendre (شنیدن) به صورت تصادفی است، در حالیکه écouter (گوش دادن) عمدا است، مانند Nous écoutons le prof (به معلم گوش می‌دهیم/ We are listening to the teacher).

تفاوت‌های تلفظ‌ی:

  • در زبان انگلیسی صداهایی مانند retroflexel (به زمین افتادن)، th (دندان) و dh (مادر) وجود دارد که در فرانسه وجود ندارد. به همین دلیل است که فرانسوی‌ها هنگام تلفظ آن‌ها رنج زیادی می‌کشند.
  • پدیده رابط در زبان فرانسه زمانی است که یک صامت معمولی بی صدا در انتهای یک کلمه در ابتدای کلمه ای که بعد از آن کلمه می‌آید تلفظ شود. به عنوان مثال، "مانند تلفظ می‌شود، اما "شما دارید" مانند تلفظ می‌شود.
  • در برخی موارد در زبان فرانسه صامت‌ها در آخر کلمه تلفظ نمی‌شوند. به عنوان مثال، در کلمات سرد و گرم، d پایانی تلفظ نمی‌شود، بنابراین از نظر آوایی آن و است، اما در کلمه جنوب، d تلفظ می‌شود.
  • والبته، پیچیده‌ترین قسمت تلفظ فرانسوی اغلب حرف r است که صدای ناودانی است که در اعماق گلو ایجاد می‌شود.

اصطلاحات متفاوت برای کلمات مشابه زبان فرانسوی و انگلیسی:

  • تفاوت در لغات و اصطلاحات بین این زبان در عین سادگی بسیار پیچیده و گیج‌کننده است و ممکن است زبان‌آموز را دچار اشتباه کند.
    برای جلوگیری از این اشتباه و درک عمیق و بهتره این تفاوت‌های پیچیده، بهتر است از یک متخصص و معلم زبان فرانسه کمک بگیرید. تا ابتدا متوجه شوید دقیقا منشاء این اشتباهات کجاست و چه چیزی باعث می‌شود در به کارگیری کلمات به مشکل بخورید!
    در ادامه چند نمونه از لغات و اصطلاحات مهم را ذکر کرده‌ایم که با مرور آن‌ها می‌توانید تا حدی با این تفاوت‌ها و شباهت‌ها آشنا شوید:
  • واژه‌های قرضی:

    واژه‌های قرضی واژه‌هایی هستند که از زبان کشور دیگری وارد این زبان شده‌اند ولی با همان معنی و مفهوم به کار نمی‌روند. برای مثال، لغات زیادی از زبان فرانسوی وارد زبان انگلیسی شده که از آن‌ها می‌توان به “déjà-vu,” “silhouette,” “prestige,” “coup d’état” و “debacle.” اشاره کرد.

  • واژه‌های هم ریشه‌ی یکسان (Les mots apparentés identiques):

    واژه‌های هم ریشه واژه‌هایی هستند که ماهیت و ریشه‌ی یکسانی دارند اما الزاما معنی یکسانی ندارند. برخی از کلمات آنقدر شبیه هستند که حتی یکسان هستند، به جز تلفظ "e" درزبان فرانسوی.

  • لغات هم‌ریشه‌نما یا هم‌خانواده‌های دور (Les cousins éloignés):

    این کلمات ممکن است به نظر هم ریشه باشند، اما در حقیقت از یک ریشه نیستند. برای مثال کلماتی مثل arch/architect یا pen/pencil به نظر هم ریشه هستند و ممکن است به خاطر معنی، مرتبط با یکدیگر به نظر برسند.
    اما اینطور نیست و آن‌ها ریشه‌ی یکسانی ندارند.کلمات هم‌ریشه‌‌نمای زیادی در زبان فرانسوی و انگلیسی وجود دارد که ممکن است با دیدن آن‌ها، معنی آن را تصادفا حدس زده و اشتباه کنید.

  • لغات مترادف‌نما یا دوستان دروغین ( Les faux-amis ):

    لغات مترادف‌نما یا “false friend of a translator” به کلماتی می‌گویند که ظاهرا باید هم معنی باشند، ولی از لحاظ معنایی کاملا متفاوت هستند. ممکن است کلمات مترادف‌نما، در حقیقت هم‌ریشه نیز باشند، اما همیشه این اتفاق نمی‌افتد.

شاید به عنوان یک خودآموز شروع به یادگیری زبان فرانسه کنید و در ابتدای ورورد، در برخورد با کلمات و اصطلاحات متفاوتی قرار بگیرید که کار را برایتان دشوار کند و شما را از ادامه روند یادگیری این زبان شیرین منصرف کند.
فراموش نکنید هر زبانی در ابتدا دنیای ناشناخته‌ای است که ورود به آن دشوار است اما این دلیل نمی‌شود که گاردتان را پایین بیاورید، بلکه با تمرین و ممارست بیشتر و کمک گرفتن از تجربیات یک مدرس زبان فرانسه، و استفاده از روش مناسب یادگیری می‌توانید این مشکل را برطرف کنید و از یادگیری لذت ببرید.
هنوز کلی کلمه‌ی مختلف وجود دارد که مشابه کلمات زبان انگلیسی هستند اما همچنان، معنی و مفهوم دیگری دارند.
باید همیشه هشیار باشید و سطح مطالعه خود را بالا ببرید و حتما به محتوای متن دقت کنید.
*برای خواندن کامل متن خبر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

بازدید : 112
پنجشنبه 5 اسفند 1400 زمان : 10:11

شغل تدریس خصوصی ریاضی، امروزه یکی از مشاغل پایدار محسوب می‌شود و بدون شک یکی از دروسی است که از طرف خانواده‌ها مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرد، البته که رقبای قدرتمند هم در تدریس ریاضی، کم نیستند و باید رقابت سالم را مد‌نظر قرار داد.
در این مقاله به چند ویژگی‌ یک معلم ریاضی برجسته، قوی و موفق هنگام تدریس و رزومه کاری آن‌ها اشاره می‌شود.خواندن این مطلب به چه کسانی توصیه می‌شود؟
1. کسانی‌‌که می‌خواهند معیارهای خاصی در انتخاب معلم خصوصی خوب ریاضی داشته باشند و به دنبال راهی برای اندازه‌گیری این معیارها‌ هستند.
2. مدرسینی که در ابتدای راه تدریس ریاضی هستند و با نیازها و توقعات دانش‌‌آموزان آشنایی کمتری دارند.
3. استادهای خوب و باتجربه‌ای که قصد دارند روش‌های تدریس به‌روزتر داشته باشند.

  • معلم ریاضی خوب، پیشرو با علم ‌روز است:
    معلمان ریاضی مسلط و با تجربه برای هر مبحثی در اینترنت جستجو می‌کنند تا روش‌های مختلف تدریس آن مبحث ریاضی را ببینید و مناسب‌ترین روش را با توجه به شناختی که از سطح یادگیری و توانایی شاگرد خود دارند انتخاب می‌کنند.
  • داشتن رزومه‌ی گویا به عنوان استاد ریاضی در سایت:
    1. رزومه معلم باید حتما عکس داشته باشد.
    2. یک رزمه خوب و شفاف باید درباره مشخصات فردی و تحصیلات توضیحات کاملی نوشته شده باشد.
    3. قیمت تدریس خصوصی ریاضی برای هر جلسه یک ساعت و نیم باید در رزومه ذکر شده باشد
    4. اهمیت دادن به نظراتی که کاربران ثبت می‌کنند
    5. وبسایتی که معلم در آن رزومه ارائه می‌دهد مهم است

*شما می‌توانید نرخ تدریس خصوصی ریاضی سایت استاد سلام را اینجا ببینید.

  • حضور در کلاس با آمادگی کامل:
    یک معلم ریاضی خوب و معتبر، حتی اگر سال‌ها سابقه تدریس داشته باشد، باز هم قبل از حضور در کلاس مرور مختصری روی مطالب می‌کند تا شاید مثال‌های بهتری را به جزوه خود اضافه کند.
  • جلب اعتماد شاگرد:
    معلم خوب، ابتدا با رفتار دوستانه و عدالت محور سعی در جلب اعتماد شاگرد دارد و سپس به تدریس می‌پردازد.
  • توضیح کاربردی فرمول‌ها در دنیای واقعی:
    حتما باید مثال‌های ملموس و واقعی برای هر مبحث مطرح کند و مطمئن شود که دانش‌آموز به‌جای حفظ کردن معادلات، مفاهیم را درک کرده است.
  • یک معلم خوب ریاضی ابتدایی:
    باید مهربان و صبور باشد، کودک دوستی از ویژگی‌های مهم معلم ابتدایی است.
  • تدریس ریاضی نباید به روش‌های قدیمی باشد:
    یک معلم خوب ریاضی، پس از تدریس هر مبحث باید به دانش‌آموز برای حل مثال‌های بعدی دقایقی فرصت ‌دهد، اجازه ‌دهد شاگرد پیشنهادات و روش‌های خود را برای حل مسائل ارائه کند.
    روش‌های زیر می‌تواند به شاگرد در یادگیری بهتر مطالب کمک می‌کند ومانع از خسته‌کننده شدن کلاس شود:
    1. حل سوالات به صورتی مشارکتی
    2. فرصت دادن به شاگردان برای حل تمرین‌های کلاس ریاضی
    3. حل هر سوال به روش‌های مختلف و شنیدن دلیل شاگرد
  • همراهی معلم ریاضی با دانش‌آموز سردرگم:
    برای چنین دانش‌آموزانی باید وقت بیشتری گذاشته شود و در صورت لزوم ، حتی در ساعات غیرکاری با پیام‌رسان‌ها جویای مسیر باشد تا با ایجاد احساس همراهی به حل شدن مسئله به شاگرد انرژی بیشتر دهد.
  • داشتن جدیت و نظم :
    یک معلم خصوصی ریاضی خوب، باید به علاوه بر شوخی به اندازه‌کافی سخت‌گیر نیز باشد . همچنین برای وقت خود و شاگردان خود ارزش و احترام قائل باشد و بطور منظم و پیوسته و سر وقت سر کلاس‌های درس حضور پیدا کند.
  • تدریس درس ریاضی باید با برنامه و هدفمند باشد:
    فهرست‌وار برنامه تدریس آن جلسه را به دانش‌آموز یادداشت کنید، یا آن را در گوشه تخته بنویسید و هر مرحله که انجام شد کنار آن تیک بزنید. با انجام اینکار معلم به حافظه تصویری شاگردان خود کمک می‌کند تا مطالب با استدلالات تصویری، برایشان یادآوری شود.
  • تسلط معلم خصوصی خوب ریاضی بر تفکرات دانش‌آموز در کلاس تدریس:
    یک معلم خصوصی خوب درس ریاضی علاوه براینکه انتگرال و تابع و مشتق درس می‌دهد، باید حواسش به ذهنیت خود دانش‌آموز نیز باشد.
  • تسلط بر ادبیات شاگردان نسل جدید و شاگردان:
    1. یک معلم خوب باید در سخنوری هم استاد باشد
    2. یک معلم خوب برای هم‌زبانی با شاگرد ابتدا باید خودش بتواند ساده فکر کند.
  • نشان دادن کاربرد درس ریاضی در دنیای واقعی:
    معلمان ریاضی خوب به دانش‌آموزان خود نشان می‌دهند که چرا مطالبی که آن‌ها یاد می‌گیرند اهمیت دارد و چگونه می‌تواند در موقعیت‌های واقعی مفید باشد.
  • درخواست تکلیف از شاگرد:
    معلم باید هر جلسه، در زمان برگزاری کلاس‌ها از آنها تکلیف بخواهد و آن را بررسی کند. معلم با این‌کار می‌تواند تشخیص دهید، شاگرد آن مبحث از ریاضی را یاد‌گرفته‌‌ یا نه.
  • گرفتن آزمون‌های دوره‌ای برای مقایسه پیشرفت:
    برای اطمینان از اینکه آیا هر یک از مطالب را خوب می‌فهمند، صرفا به تدریس اکتفا نمی‌کند.
    معلم حرفه‌ای برای حصول اطمینان از روند آموزشی بصورت منظم و دوره‌ای از شاگرد آزمونک یا کوئیز می‌گیرد.
  • نقش والدین در روند تدریس ریاضی:
    یک معلم ریاضی موفق حتما برای والدین اپیشرفت‌ها و اتفاقات کلاس ریاضی شرح می‌دهد و می‌خواهد حواسشان به پیگیری و انجام تکالیف باشد.
  • تسلط بر کلاس آنلاین و استفاده از فضای مجازی:
    1. از ابزارهای جدید برای تدریس ریاضی استفاده شود.
    2. استفاده مناسب از امکانات مجازی برای جابجایی فایل‌های درسی.
    3. استفاده از محتوای فیلم‌ یا انیمیشن‌های جذاب در درس ریاضی، باعث علاقه‌مند شدن شاگرد به آن مبحث می‌شود.
    4. درست کردن جزوه‌های رنگی با پاورپوینت.
    5. دیدن فیلم‌های آموزشی ریاضی به روز دنیا.
    6. تهیه فیلم از تدریس یک مبحث ریاضی.
    7. بایگانی درست مباحث هر جلسه.
  • معلم ریاضی برای فصل امتحانات:
    برای کمک به کم شدن استرس و بالابردن سطح یادگیری دانش آموزان در شب امتحان، می‌توانید به نمونه سوال‌های مختلف ریاضی در سایت استادسلام مراجعه کنید.
    این نمونه ‌سوالات مربوط به امتحانات میان‌‌ترم یا پایان‌ترم مدارس مختلف کشور می‌باشد.
  • کمک نکردن معلم ریاضی آنلاین برای تقلب:
    اگر برای دریافت پول، سوالات امتحانی شاگردان را حل می‌کنید، یعنی تقلب و دزدی در جامعه خود را آموزش می‌دهید. همین شاگردان در زمان کهن‌سالی ما، قرار است پزشکمان شوند و درمانمان کنند، وکیل دارایی‌های ما شوند، مهندس کارخانه مواد غذایی شهرمان ‌شوند.آن زمان است که این آموزش غلط، گریبانمان را خواهد گرفت.

*برای خواندن کامل متن خبر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

بازدید : 102
چهارشنبه 20 بهمن 1400 زمان : 18:53

امروزه زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی شناخته شده و یادگیری آن یکی از ملزومات برای پیش برد اهداف در زندگی و آینده شغلی می‌باشد.
درس زبان انگليسي يكي از دروس رسمي در نظام آموزش و پرورش در ایران است كه از سال اول راهنمايي در لیست درسي دانش‌آموزان قرار مي‌گيرد، اما هميشه اين سؤال پيش می‌آید كه چرا نتيجه‌‌اي كه باید، حاصل نمی‌شود. به طوری‌که دانش‌آموزان از درك مفهوم يك متن ساده يا مكالمه در حد احوالپرسي ساده نيز ناتوانند و همین امر باعث می‌شود که بعضی از محصلین به دلیل دلزدگی از روش‌های آموزشی، دیگر سراغ یادگیری زبان نروند.


برای فرار از یادگیری زبان یا به تأخیر انداختن آن، بهانه‌های مختلفی دارید؟
گاهی به دلیل به وجود آمدن برخی موانع، زبان‌آموز انگیزه خود را از دست می‌دهد.ازعواملی که باعث ایجاد این موانع در یادگیری زبان هستند، می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • حفظ کردن بیش‌از اندازه لغت
  • تمرکز بیش‌از‌ اندازه بر روی یک مهارت و نادیده‌گرفتن بقیه مهارت‌ها
  • صحبت نکردن به زبان انگلیسی
  • تمرین برای تقویت مهارت لیسنینگ را مهم نمی‌دانید
  • ترجمه مستقیم زبان انگلیسی به زبان مادری
  • عدم پیوستگی دریادگیری و تمرین
  • تماشای فیلم با زیرنویس فارسی
  • نداشتن معلم خصوصی زبان وشرکت نکردن در کلاس
  • نداشتن اهدف واقع گرایانه
  • خودتان را مدام با دیگران مقایسه می‌کنید

وقتی به زبان علاقه نداریم، چرا باید یادبگیریم؟
یکی از سوالاتی که در واجهه با افرادی که در یادگیری زبان مقاومت می‌کنند این است که:"اصلا چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟"برای آموزش هر زبان دومی قطعا دلایل موجهی لازم است که زبان‌آموز را علاقمند کند تا برای یادگیری آن زبان اقدام نماید. فواید مهم یادگیری زبان عبارتند از:

  • بهبود سلامت ذهن
  • افزایش فرصت‌های شغلی
  • دوستی و ایجاد رابطه
  • امکان سفر به نقاط مختلف
  • بهبود قدرت یادگیری
  • لذت بردن از سبک‌ زندگی‌های مختلف
  • اعتماد به نفس

راهکارهای مفید در تقویت انگیزه‌ و یادگیری موثر:
به جرات می‌توان گفت تمام افرادی که اکنون به سطح قابل قبولی در زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری رسیده‌اند، زمانی سرخوردگی و حس عدم یادگیری را تجربه کرده است.
قابل ذکر است که تجربه این حس در روند یادگیری بسیار طبیعی است اما باید نگرش خود را نسبت به زبان انگلیسی تغییر دهید. ازعوامل موثر در تقویت انگیزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روش تدریس متناسب با فرد باشد:
    یافتن تکنیک یادگیری مناسب برای خودتان بسیار حائز اهمیت است. تمامی این عادات کاملا شخصی بوده و از فردی به فرد دیگر متفاوت است.
    پاسخ این سؤال بستگی به معلومات و سطح فعلی شما، سرعت و نحوه یادگیری شما، تجربیات گذشته شما، میزان زمانی که می‌خواهید برای یادگیری اختصاص دهید و هدف شما دارد.
  • نیاز به انگیزه دارید:
    اغلب اوقات ما به داشتن انگیزه‌ و عاملی پیشران نیاز داریم، که به ما در غلبه بر تنبلی‌هایمان برای یادگیری زبان کمک کند.داشتن شخصی حامی که از ابتدا برای یادگیری زبان به شما کمک کرده می‌تواند نقش مهمی در ایجاد انگیزه داشته باشد.
  • با خودتان رقابت کنید نه دیگران:
    خودتان را با خودتان مقایسه کنید و پیشرفت‌تان را ببینید. افراد با یکدیگر متفاوتند، برخی در یادگیری سریع‌ و برخی به زمان بیشتری نیاز دارند. پس بهتر است فقط روی پیشرفت خودتان متمرکز شوید.
  • روش چالش و پاداش:
    برای اینکه روند مطالعه، کسالت‌بار و خسته‌کننده نشود با تعیین هدف‌های کوچک، برای خود چالش درست کنید و وقتی موفق به انجام آن شدید به خودتان جایزه بدهید.این اهداف باید با توجه به سطح توانایی شما قابل دسترسی باشند و علاوه بر بهبود توانایی، انجام‌پذیر نیز باشد.
  • آموزش خصوصی بهترین و مؤثرترین روش در یادگیری از نظر زمان است:
    کلاس خصوصی زبان انگلیسی معمولا نسبت به کلاس‌های گروهی هزینه بیشتردارد. اما اگر توان مالی خوبی دارید، حتما معلم خصوصی زبان بگیرید و روزانه تمرین کنید. این سریع‌ترین روش برای آموزش زبان است.

بازدید : 12
چهارشنبه 23 شهريور 1401 زمان : 18:51

رکود تورمی تحصیلی! واقعا شاهد ترک تحصیل قشرهای معمولی و نه خیلی فقیر هم هستیم
گزارش ارقام و قیمت ها در سایت استاد سلام از هزینه های مدرسه در سال 1401-1402
لوازم و تحریر، لباس فرم مدرسه، شهریه مدرسه نیمه دولتی، کوله پشتی و لوازم تحریر ساده، سرویس رفت و آمد مدرسه
همه موارد بالا سالهای قبل لزوما هزینه نبود، مدارس دولتی واقعا پولی نمی گرفتند، سرویس مدرسه لازم نبود ولی حال نگرانی های اجتماعی باعث شده تا والدین همواره فرزند خود را مقابل چشمان خود نگاه دارند حتی مدارس دولتی پول می‌گیرند ولی در این آمار قیمت های شهریه نیمه دولتی برای مدرسه ابتدایی و مقطع متوسطه اول و دوم آمده است البته در این روزگار نمی‌شود از کتاب کمک درسی و معلم خصوصی گاهگاه هم گذشت. مهارت های نرم کودک ممکن است رشدی نکند چون مبلغی در جیب والدین نمی ماند تا کتاب اضافه کلاس اضافی برای مهارتهای متنوع بخرد.
والدین فقط در فکر تولید پول باشید و حتی زمانی برای برنامه ریزی رشد و توانمندی کودک نماند فقط پول بدهید.
در این حال چگونه بچه دار شوند و چطور همه آمال و آرزوهای خود را مدفون کنند فقط باید به فکر معلم خصوصی ریاضی ششم یا معلم خصوصی ریاضی هفتم باشند تا حتی به نیازهای اولیه کودک هم نرسند.

بازدید : 52
دوشنبه 24 مرداد 1401 زمان : 17:20

در این جامعه که برای ما درست شده، صبح میای دزد ماشینت رو زده، عصر میری سوپری حساب اشتباه و زیاد میزنه و بر‌می‌داره و هیچ کجا هیچ پیگیری برای عدم دزدی و خلاف نیست من معلم خصوصی برای بچم از کجا بگیرم و چطور ریسکم رو کم کنم؟
بچه ما کلاس هفتم هست و معلم خصوصی ریاضی هفتم می‌خوایم، تازه از دبستان رفته متوسطه اول و کمی هم باید ششم را باهاش کار کنه. طبق معمول به عنوان عضو جوینده-یابنده مسیر‌هایی که به معلم خصوصی ریاضی هفتم برسه را بررسی می‌کنم
۱.آگهی‌های،چسبیده به در خونه را دیدم، یکی توش تبلیغ معلم بود و عکس گرفتم
شماره معلم خصوصی ریاضی هفتم میخوام زنگ زدم ولی گویا یک موسسه بود که پیک می‌فرسته دم خونه برای ۱۰ جلسه ۵۰ درصد را بگیره یا خیلی بخواد راه بیاد ۴۰ درصد معلم رو گفت خانم فلانی را میفرستم و خیلی در کار تدریس ریاضی هفتم حاذق هستند. احساس کردم آقاهه در خونش با پیژامه نشسته و داره اینها رو میگه و شاید خودشم معلم رو ندیده! این مسیر به نظرم رزرو باشه
۲.تو اینستا گشتی زدم به نظرم باید خیلی فیلم‌ها رو می‌دیدم تا آشنا بشم و حالا استاد با فیلان تعداد فالوور آیا میاد خونه ما یا میگه از پیج یاد بگیر یکی هم گفت فیلم آموزش ریاضی هفتم رو می‌فروشه ولی حوصله گشتن در اینستا هم خیلی جواب مستقیم نداد.
۳.گوگل کردم دو سه تا سایت به نظرم جالب اومد! شماره معلم خصوصی یکیشون ساعت تدریس معلم رو داشت قیمت رو داشت و میشد برای تدریس خصوصی ریاضی هفتم آنلاین هم باهاشون حرف بزنم اینجا همه چیز شفاف شد انگار عینک زدم روی چشم ضعیف شماره ۸!
در جواب جستجوی موتور‌های جستجو چند تا سایت دیدم اولی پر از بنر‌های نا مرتب بود، منو یاد روزنامه دیواری مدرسه مون انداخت که هر فردی از تیم یک چیزی میاورد روش می‌چسبوند، داخل صفحه استاد که می‌شدم ممکن بود اصلا درس ریاضی هفتم رو برای تدریس نزده باشه و مجبور بودم باز بچرخم و بگردم.
سایت بعدی شماره معلم نداشت ولی مرتب بود باید یک مواردی ازین بچه را با خود معلم حرف بزنم نمی‌دونم چرا از داستان اون برچسب روی در، همون آگهی تدریس خصوصی که اول گفتم حس خوبی نگرفتم که با فرد دومی حرف بزنم.
اما سایت استادسلام در این بین سایت تمیزی بود، احساس احترام می‌کردی، خلاصه انگار رفتی تو یک شرکت شیک و مدرن که آدمهاش باهوشند، فیلتر خیلی خوب داشت، تدریس خصوصی ریاضی هفتم خانم یا آقا؟ مسئله این است! یا قیمت تدریس خصوصی ریاضی هفتم رو هم داشت. گشتم دنبال یک معلم ریاضی که هم معلم خصوصی ریاضی ششم باشه و هم هفتم و بله یافت شد، حتی یکیو پیدا کردم از بچه‌های دانشگاه خودمون بود خیلی بازه بود راحت همه نظر نوشتن از معلم‌ها
خلاصه منی که حوصله اینستام نکشید اینجا تو استادسلام نگاه کردم دیدم ۴۵ دقیقه دارم گشت می‌زنم بین معلم‌ها، همه درسی داشت، کریپتو، یوگا، شنا!

حالا یعنی تدریس شنا، آنلاینم ممکنه؟ 😁
چند تا معلم ریاضی هفتم رو صفحه‌اشون رو نگه داشتم و با شماره مستقیم معلم تماس گرفتم و همه خوب همه عالی همه مودب خلاصه یکی به نظرم مهربون‌تر از بقیه اومد گفت اگر از تدریس آنلاین ریاضی هفتم جلسه اول راضی بودین درباره عدد و مبلغ بیشتر حرف میزنیم البته هر معلم قیمت تدریس خصوصی ریاضی هفتم براش مشخص بود روی سایت. نگم که همه ارزون‌ها رو بیشتر دیم؟
با معلم که به نتیجه رسیدیم گفت حضوری هم می‌تونه بیاد برای تدریس اما به دلایلی که اول نوشته‌ها عرض کردم من در این جامعه می‌ترسم، هر چه مجازی‌تر کارم راه بیافته بهتر همونو میرم تدریس خصوصی آنلاین گزینه ارزان‌تر و مطمئن‌تر هست برای ما.
قرار تدریس آنلاین همون روز گذاشته شد و بچه مشغول شد. ابزارهای جالب برای تدریس آنلاین را کامل داشت ایول ردیف شد و تمام

بازدید : 63
شنبه 18 تير 1401 زمان : 17:37

درس ریاضی‌ در مقطع ابتدایی بسیار مهم است. اگر پایه دانش آموزان قوی باشد، دانش‌آموزان می‌توانند در مقاطع بعدی موفق‌تر ظاهر شوند. ممکن است در کلاس اول دانش‌آموزان نتوانند به خوبی در کلاس با معلم خود ارتباط برقرار نمایند. و خیلی از مباحث را متوجه نشوند. برای تقویت ریاضی پایه شما می‌تواند یک معلم خصوصی ریاضی اول دبستان استادسلام را انتخاب نموده و با تدریس خصوصی ریاضی اول دبستان استادسلام پایه دانش‌آموز خود را تقویت نمایید.

ریاضی دوم دبستان برای دانش‌آموزانی که کلاس اول ابتدایی را طی کرده‌اند، ممکن است کمی دشوارتر باشد و نتوانند به خوبی با آن ارتباط برقرار نمایند. این وظ‌یفه‌ی شما به عنوان اولیاء دانش‌آموزان است که شرایط کافی برای موفقیت فرزندان خود فراهم نمایید. با استخدام معلم خصوصی ریاضی دوم دبستان استادسلام می‌توانید به دانش‌آموزان خود کمک کنید تا پیشرفت کنند. تدریس خصوصی ریاضی دوم دبستان استادسلام توسط معلم‌های برتر صورت می‌گیرد.

دانش‌آموزان در کلاس سوم دبستان با مباحث بسیار جدی‌تری روبرو می‌گردد. مثلا مبحث بسیار مهم جدول ضرب که در کتاب ریاضی سوم دبستان است. اگر دانش‌آموزان جدول ضرب را به خوبی فرانگیرند در پایه‌های بعدی دچار مشکل می‌گردند. با معلم خصوصی ریاضی سوم دبستان استادسلام به دانش‌آموز خود کمک کنید که پایه‌ی قوی تری داشته باشد. تدریس خصوصی ریاضی سوم دبستان استادسلام با بهترین مدرسین و روشهای نوین آموزشی در خدمت شماست.

یک معلم خصوصی ریاضی چهارم دبستان استادسلام در کلاس چهارم در کنار شما خواهد بود‌، تا دانش‌آموز شما به بالاترین‌ نمره در کلاس دست یابد. تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان استادسلام با متدهای‌ به‌روز آموزشی صورت می‌گیرد‌‌. مدرسین از تجربه و مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند.

ریاضی پنجم و ششم دبستان برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی چالش‌های بسیار به همراه دارد. زیرا در این کتاب‌ها دانش‌آموز با آموز‌ش‌هایی ابتدایی فاصله می‌گیرد و کم‌کم وارد مباحث جدی تر می‌گردد‌‌. یک معلم خصوصی ریاضی پنجم دبستان استادسلام و یک معلم خصوصی ریاضی ششم دبستان استادسلام می‌تواند برای حل این چالش‌ها به دانش‌آموزان کمک نماید. تدریس خصوصی ریاضی پنجم دبستان استادسلام و تدریس خصوصی ریاضی ششم دبستان استادسلام توسط مدرسین برتر پایه ابتدایی صورت می‌گردد‌. با مراجعه به سایت استادسلام می‌توانید لیست مدرسین به همراه قیمت تدریس را مشاهده نمایید.

بازدید : 119
يکشنبه 28 شهريور 1400 زمان : 20:47

برای تحصیلات می خواهی به کانادا سفر کنی .کانادا حتی با شیوع کرونا پذیرش مهاجران را متوقف نکرده کانادا یکی از کشورهای توسعه یافته ومهاجرپذیر است.و روش های مهاجرتی بسیاری را برای متقاضیان مهیا نموده است. تا آنها بتوانند با دریافت انواع ویزای کانادا به این کشور سفر کنند. راههای مختلف مثل مهاجرت متحصیلی به کانادا-مهاجرت کاری -سرمایه گذاری

برای رفتن به کانادا لازم است .زبان خودت را تقویت کنی زیرا کانادا کشوری است .که دارای دو زبان فرانسه و انگلیسی می باشد .شما می توانید با گرفتن معلم خصوصی فرانسه وداشتن جلسات متعدد تدریس خصوصی زبان فرانسه خود را تقویت کنید ویا اینکه برای رفتن به دانشگاهها ویا استخدام در شرکت های بزرگ یک معلم خصوصی انگلیسی بگیرید وبا ایشان در کلاس تدریس خصوصی آیلتس شرکت کنید. و با در دست داشتن مدرک آیلتس وارد بهترین دانشگاههای انگلیسی زبان کانادا شوید که دارای رتبه علمی بالای هستند .همچنین برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره ی مهاجرت تحصیلی به کانادا -هلند -المان -اسپانیا-ایتالیاو فرانسه این مطلب را دراستادسلام بخوانید.

بازدید : 613
يکشنبه 22 تير 1399 زمان : 11:11

هر آنچه درباره ریاضی باید بدانیم

تدریس خصوصی ریاضی

از زمانی که به یاد داریم ریاضیات جزو دروس پر دغدغه و در عین حال بسیار کاربردی بوده و هست. همیشه زنگ های ریاضی برای بسیاری از ما زنگ استرس و دلهره بود. امتحان ریاضی بسیار امتحان سنگینی بود و برای خود من به شخصه در کنار همه این ترس ها و استرس ها درس شیرینی بود.اکثر دانش آموزان تجربه گرفتنمعلم خصوصی ریاضی را داشتند و من نیز از این قائده مستثنی نبودم.

اگر شما هم این تجربه ها را داشتید و می خواهید حقایق و اطلاعات بیشتری درباره این رشته بدانید در ادامه همراه ما باشید.

ریاضی یک علم اساسی و واجب است. در همه علوم و فنون می توان از رشته ریاضی استفاده کرد.در رشته های فنی مهندسی, پزشکی, اقتصاد, سیاست, مدیریت, هنر, ورزش و .... می توان از رشته ریاضی استفاده کرد. ریاضی علم روز ماست.همه چیز در کنار ما و اطراف ماست.در کنار پیچیدگی هایی که این رشته دارد بسیار پیش پا افتاده است.

تدریس خصوصی ریاضی

تاریخچه ریاضی

از ابتدای آفرینش ریاضی بوده و هست. در بالاترین مرتبه وجودی علوم, ریاضی را می توان دید. حتی در برآورده شدن ابتدایی ترین نیاز های هر جامعه ریاضی کاربرد دارد.هرچه جامعه متمدن تر باشد استفاده از علم ریاضی پیچیده تر می شود. قطعا انسان های اولیه نیازی برای شمارش اعداد نداشتند اما برای تخمین موقعیت خورشید و ماه و زمان شکار به گونه ای از علم ریاضی استفاده می کردند. تمدن های متفاوتی مانند چین , مصر, هند, آمریکا مرکزی و بین النهرین با علم ریاضی پا گرفتند و تکامل پیدا کردند. در نتیجه سومری ها بودند که علم شمارش اعداد را ترویج دادند و فیلسوف ها و متخصصین رشته ریاضی از این سرزمین پیدا شدند که علم ریاضی را توسعه دادند. عملیات اساسی مانند ضرب و تقسیم شکل گرفت. در حدود 600 سال بعد در آمریکا قبیله مایا ها بودند که سیستم های کامل تری را در رشته نجوم وارد علوم ریاضی کردند. در همین زمان ها بود که مفهوم صفر توسعه یافت. هندسه به علم ریاضی افزوده شد و محاسبات به صورت دقیق تری انجام گرفت.

چرا باید ریاضی را آموخت؟

برای آنکه بدانید فواید یادگیری ریاضی را, در ادامه یعنی اینجا همراه ما باشید

تعداد صفحات : 7

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 1135
  • بازدید کلی : 126330
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی